header2

Drukuj

DOFINANSOWANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW

on poniedziałek, 31, marzec 2025 10:49.

dofinansowanie

Drukuj

Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych

on piątek, 21, marzec 2025 11:21.

PLAKAT INFORMACYJNY GMINA SITNO dofinansowanie2025

Nazwa zadaniadofinansowanie zadania własnego beneficjenta polegającego na wypłacie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2027 r. dodatku motywacyjnego w wysokości do 1 000 zł brutto miesięcznie oraz na pokrycie kosztów składek od tego dodatku pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę.

Środki przeznacza się na dofinansowanie zadania, zwanego dalej zadaniem, o którym mowa w rządowym programie „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024–2027”, zwanym dalej programem, polegającego na wypłacie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2027 r. dodatku motywacyjnego w wysokości do 1 000 zł brutto miesięcznie oraz na pokrycie kosztów składek od tego dodatku, pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę.

Celem przyznania środków jest wparcie kadr pomocy społecznej poprzez dofinansowanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, o których mowa w programie, realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej, w postaci dodatku motywacyjnego wraz z kosztami składek od tego dodatku.

Zadanie jest dofinansowane ze środków budżetu państwa. Okres realizacji zadania ustala się na okres : od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2027 roku. Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Gminą Sitno a Wojewodą Lubelskim  w dniu 19.03.2025 r.  na realizację zadania w 2025 roku z budżetu państwa pozyskano środki w wysokości
128 362,00 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt dwa zł.).

Jednostką odpowiedzialną za realizacje programu na terenie Gminy Sitno jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sitnie.

Drukuj

Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników opieki

on wtorek, 01, październik 2024 08:55.

plakat dodatek motywacyjny zlobek page 0001

Новые игры Alawar.